Vlucht naar Lima en eerste uren in de stad - Reisverslag uit Miraflores, Colombia van Nancy Rademaker - WaarBenJij.nu Vlucht naar Lima en eerste uren in de stad - Reisverslag uit Miraflores, Colombia van Nancy Rademaker - WaarBenJij.nu

Vlucht naar Lima en eerste uren in de stad

Blijf op de hoogte en volg Nancy

01 Januari 1970 | Colombia, Miraflores

We vertrokken met een kwartiertje vertraging, maar kwamen iets eerder aan omdat de vlucht "maar" 11 uur en 50 minuten duurde. de vlucht verliep verder rustig en we hadden veel plezier van onze Comfort Seats, we konden onze benen helemaal strekken. Eenmaal in Lima ging de douane vlot, maar de bagage liet drie kwartier op zich wachten. om zeven uur stonden we eindelijk buiten en bracht Walter ons naar Miraflores, de wijk waar onze B&B Inkafrog lag. Om acht uur waren we daar en na een ommetje om te pinnen zaten we aan onze eerste pisco sour!! Lekker gegeten en om tien uur naar bed, morgen de wekker op kwart voor zes.

• 26 Augustus 2017 - 07:17

Papa:

En laat de volgende pisco sours maar goed smaken! Geniet volop van Peru, we leven mee!

• 26 Augustus 2017 - 08:50

Mieke:

Blij om te horen dat jullie veilig zijn aangekomen. Genieten nu! Ik geniet op de achtergrnd mee☺

• 30 Augustus 2017 - 14:00

Rob:

Wat zijn jullie daar al lang zeg !